Friday, June 1, 2012

首富



今日排咗20分鐘先買入首枚富格林
頗殘舊
叫做買過
反而覺得風葉令D...

直接打入冷宮不見天日

12 comments:

  1. 夢想成為首富!勁
    趕得切升前買,真正!!恭喜

    ReplyDelete
  2. Chic Wong

    "首富" 咪笑我啦
    首枚富格林之嘛

    今日一買完即時跌咗十蚊
    點知今晚...
    世時難料
    見我 "1668 不如睇 吓coin!"
    也未料到低處未算低
    高高低低
    2012年女見不少

    好奇一問
    點樣可以咁快睇到新Post?
    即使在莎姐個Blog裡頭個 "我的網誌清單"也未曾顯示出來

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係lisa度更新見到你有新post就入黎睇,lisa網最方便!

      Delete
  3. Yan兄
    今次真係比你捉到timeing...好野

    ReplyDelete
  4. 我都想話我懂得Timing
    咁就真係首富囉!

    邊得咁準
    無心插柳罷了
    去開冷宮
    順便遮...

    ReplyDelete
  5. 1984 what a nice coin, I believe they are the most circulated and most long lasting. I just realize not all old coins are good old maples are 999 not 9999.

    ReplyDelete
  6. Hi Kidthief,

    Thanks for the gold Maple information! The first time to know 999 Maple. I only know 99999 Maple before ^-^

    Samuel

    ReplyDelete