Sunday, November 27, 2011

大三Bar: 加,德,中




大家可否投票, 三選一, 你會揀邊條?

35 comments:

  1. 有無將品?

    要同的銀條接觸過先可以揀....因為我想聲埋佢地的發聲..卡卡

    ReplyDelete
  2. 獎品? 構成賂選架喎...

    Honson, 前輩即是前輩, 鑑賞方法,我等晚輩要多多學習.
    (係唔係慍支鑼糸pie搞吓舊嘢度有無ping ping 聲嗰種?)

    ReplyDelete
  3. 我鍾意德國!
    BTW Yan, 我收到妳既message, many thank!
    真係平左唔少好吸引,但我又想留番d 錢黎買金幣 >.<

    最新忙到趴左係度,完全唔得閒做自己野 T_T

    另外,小弟終於都係入左呢個:
    Mongolia Owl
    所以更加無錢! ^^"

    Ken

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. To Yan:

    有呀! 妳click 之前個post個幣名(Mongolia Owl)丫~

    Ken

    ReplyDelete
  6. (係唔係慍支鑼糸pie搞吓舊嘢度有無ping ping 聲嗰種?)

    係呀....
    有的聲音是好清翠...叮 叮 聲
    但唔清唔代表係假...卡卡

    ReplyDelete
  7. @Ken
    Mongolia Owl
    真係好靚..恭喜

    ReplyDelete
  8. To 旺旺 & honson,

    佢既上一枚 Mongolia Wolverine,ebay 已升至 USD 660。
    比較之下Mongolia Owl 仲可以大概 USD 240 買到,己經好抵。
    兩者mintage 都係2500, 1oz 999,兩粒施華洛。

    有興趣的話小弟建議快d 出手 ^^

    Ken

    ReplyDelete
  9. honson is treating silver like this

    2011年11月28日上午12:38
    honson 提到...
    有朝一日..銀價大升...我就羅去忠記溶晒佢啦....卡卡

    "mintage 都係2500, 1oz 999,兩粒施華洛" no use la...卡卡

    ReplyDelete
  10. @Yan
    還原基本步....有朝一日都要放貨...
    我同意有的銀幣已經附加上...收藏價值...而作個人喜好收藏,絕對讚成,太多的話,我自已就唔會

    好似9龍套裝..除起上來都只是.8百蚊一隻,咁我先會買來作收藏,亦有一些觀賞價值...

    ReplyDelete
  11. 800一隻銀幣有很多選擇, 800亦係一段bullion coin 2x above.
    我也有好多coins, 都係1.3x 左右. 最近到了2個Proof coins, mirror surface 都係4佰幾.
    同你一樣, 12星座就超過5佰.

    忠記收金出名, 但都收銀嗎?

    ReplyDelete
  12. Ken
    owl coin 見到. 在eaby 處找過
    恭喜找到心頭好!
    張相影得好靚!

    ReplyDelete
  13. 我去了德國銀條那網了。好像提供的服務比kitco 還好。幫唔幫襯就真係睇對間公司有無信心。

    ReplyDelete
  14. 忠銀金銀都收架.....
    當日和朋友去放的舊金器,見到有隻咁大塊野放係電話隔離.朋友當日放金共套現10多萬,見到個咁大隻銀幣,就問老細幾多錢,

    圖片
    http://honson.concordtech.com.hk/coin/10KG.jpg

    老細就講,年初佢收左10幾隻 10KG的PM銀幣,
    每隻9萬幾收晒返來..放左半年,,放剩一隻...我同佢講呢隻全球3百隻..佢即時就話唔賣,留返自己睇,
    比佢吹漲.....

    ReplyDelete
  15. 嘩, 好跨.
    正面係乜呢, 兔???
    忠記收銀乜嘢水位?

    最近入了兩隻1oz海盜 龍年幣 999, 唔貴 HKD350+shipping
    大家有興趣乎?

    (其實我也經常迷失於 coin與bar 之中, 近期銀價低, 應該入Bullion, 但就是心多, 與coin豆前不清...)

    ReplyDelete
  16. 旺旺
    "德國銀條"回收自己嘢只是4% spread, 甚為吸引
    網上報價係對街外嘢, 所以偏低

    都係信心問題...

    ReplyDelete
  17. @Yan
    我邊夠力反轉個10KG幣呀....

    ReplyDelete
  18. 海盜 龍年幣
    有無相睇呀...........

    ReplyDelete
  19. I see~ 隻Owl 係毒唔到honson既 XD

    Yan 妳可唔可以PM "德國銀條" 個網俾我? Many thanks!

    Ken

    ReplyDelete
  20. 我都想要德國銀條個網
    但我想問係唔係GCGB???
    但佢地無(白銀)回收價...

    ReplyDelete
  21. Honson
    海盜 龍年幣, 要日頭在家先影到相

    ReplyDelete
  22. To Yan,

    己明白,一開始我以為係外國網 ^^"

    Many many thanks!!!

    Ken

    ReplyDelete
  23. Ken
    great!
    Have you checked your 1 oz web recently?

    ReplyDelete
  24. RE: Yan

    金銀業貿易會員應該唔會有問題
    1oz 有咩新野/好野?
    我只覺得好貴

    ReplyDelete
  25. To Yan,

    有呀,妳睇中左Somaliland 2012 龍幣?

    Ken

    ReplyDelete
  26. Kidthief

    haha, all the correspondence were "noreply..."
    I don't have your email!!
    Not even available from your blog site.

    ReplyDelete
  27. RE: Yan

    that is why I was surprise that you ask me to check my email

    ReplyDelete