Wednesday, September 25, 2013

SPC 買的天國之窗全是原裝盒(Case)


SPC 買的天國之窗全是原裝盒(Case)

Silver Pocket Club (Silver Pocket Club
有網友見網上賣的天國之窗要俾70蚊另配國產製造的木盒,詢問 SPC 買天窗幣的包裝 SPC 賣的天國之窗,全部是跟原裝包裝,原裝 Case。個盒是白色外圍玻璃面,如一個裝飾品般靚,並配有說明書 COA。有網友在 SPC買了之前出的天窗幣更擺在家中大廳作裝飾 一個 賣1690 的幣,如不跟原裝包裝? 我不懂這些交易手法。 SPC尊重市場價格,見對方賣1690,於是spc 照賣1690。 怎知原來對方是不帶原裝盒,還要客人俾多70 元配木盒。 眾所週知,原裝包裝幣當然俾沒有原裝包裝的成本高。 面對這樣的競爭對手,我除了有少少勞氣外,如此古惑,我實在睇唔起




Holy Windows vs Windows of Heaven

目前市場上有兩個教堂聖窗的系列,官方名字分別為 Holy Windows 及 Windows of Heaven。
Holy Windows 發行國家為 Republic of Palau,外形呈菱形,以仿古效果鑄造。
Windows of Heaven 發行國為 Cook Islands,外形為圓形,以鏡面鑄造。
兩系列均鑲有彩繪玻璃。
Windows of Heaven 附有精美木框,大大張證書及一張牛油紙般的底紙,而 Holy Windows 則附有一張證書,沒有附外盒。
早前訂購了 Holy Windows 的客人希望找個盒子,所以我們昨天登出了 Holy Windows 的訂購的文章,盒子從發行商直接訂購。

21 comments:

  1. 今次唔知邊個睇唔起邊個先至真.......

    大喊十來啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好快已刪, 不過 database 野唔係想佢消失就消失 !
      有人真係教極都唔明, 做生意, 唔做好自己俾人投訴, 還要時不時攻摯對手 !

      Delete
  2. 原封了七個月的Blog也忍不了要啟動開來
    希望有所禆益吧

    ReplyDelete
    Replies
    1. 俾咗好多機會佢去改 ! 佢刪曬舊文章後以為佢會從新來過, 點知一D都無改到, 就連 Samuel 都頂唔順走咗 !

      Delete
    2. Lisa姐嬲到連blog o既link都剷走埋? 我習慣先開Lisa姐個blog, 再click啲link睇其他嘢, 當初識搵佢買幣都係因為有Lisa姐個blog, 佢今次真係好過份, 已經唔係第一次, 同埋蠱惑果個係佢.

      Delete
    3. 連 Samuel 都離開個Club, 不過為保佢生意, 大家都沒出聲, 當俾機會佢做好, 點知佢唔改 ! 佢只以為自己一路搞團購, 但收得人錢的, 就算好少都係在搞生意, 而做生意, 一定要俾好貨人 ! 當初的團購友中, 有人已爆收到有白點銀幣, 所以已唔同佢取貨, 但如果是團購又無錢賺, 只是大家挾錢買野, 我無野好講, 但近來見有人收到花幣又爛盒, 咁樣做生意唔得啦 ! 又在無啦啦鬧 Ivan 賣國產木盒, 咁樣亂講野已唔可以原諒 ! 所以決定唔再為佢宣傳, 因為我只會介紹好野和平野, 唔想再有人買野激氣 !

      Delete
    4. 明白, 原來仲有其他人有負面評論, 有人話"普製"幣無得要求咁高, 多多少少可能有啲花痕喎, 唔同"精製"幣喎. 我都唔知咁多, 所以之前兩邊都有幫襯, 其實差果十蚊廿蚊, 車費都去咗, 所以其實我唔太介意價錢上少少分別, 小生意每個人o既本錢, 成本都唔同, 只要價錢合理就得. 由於我無時間去check好價錢先買, 所以個人認為"買得放心"同"信譽"比果十蚊廿蚊更重要.

      Delete
  3. I don't know what happen until I see Yan's Blog. I'm thinking she is impulse, which may be the character causing the same happen again. She didn't remove her blog link to Yan, so everyone see the event and comments, including me. From this point, I guess she may admit the error she made.

    ReplyDelete
  4. 由Ivan 出來搞網幣個日, 佢就已唔 like Ivan, 所以 SCS 有任何可以批評的野, 佢都出來講, 先去 SCS 留言, 之後就在自己網寫 ! 我好客氣寫e-mail 俾佢到最後在佢網同佢對質, 而 Samuel 好勤力幫佢改文和刪文, 最後激走咗 Samuel !

    ReplyDelete
  5. 坦白講, 我都有啲不快經驗, 不過唔肯定佢係有心俾花幣人, 定係佢自己真係睇唔到件貨花花地. 呢排佢轉玩法, 由以前落訂, 到呢家要俾全費, 下下要賺盡同減低自己風險, 好難留客.

    ReplyDelete
  6. 做生意真係唔應該下下俾次貨俾人, 仲有上次屈ivan唔係掛號已經好有問題, 老實講我寧願俾貴少少都唔想收到有白點。

    ReplyDelete
  7. 總知這人一而再,再而三咁做出同一樣方法行為,去詆毀Ivan,
    對其自身品格,已不言而諭,可悲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 的確可悲, 我要再次同IVAN講聲加油, 支持你。
      大家收藏得金銀幣都希望個幣係品相原好有收藏價值,
      一定唔會為左慳少少而要一個次貨, 其次係品格問題,
      大家都係公平咁做生意, 應該公平競爭, 而唔係去鬥平同出口術。

      Delete
  8. 甲公司有問題, 也不代表乙公司就沒有
    只要不斷改良自己
    不要理會別人
    也不要追擊別人
    世界自然美好

    ReplyDelete
  9. Yan兄
    前前後後都 唔知幾多次啦,
    新人可能睇到唔知發無生咩事,
    我呢的老屎忽由day one 睇住佢係咁追住Ivan來咬,
    有病就睇下e生啦,
    好在Samuel 兄醒目,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 機會俾咗好多次, Samuel 都說過唔想再做救火員啦 !
      真是想改過的話, 就做俾人睇啦, 而唔係得個講字, 而講完又唔算數 !
      客戶是精明的, 做得好的, 會繼續幫襯, 做得唔好的, 客戶自然會流失, 而唔係自己吹自己強, 踩入踩到底就會得到全部訂單的啦 !

      Delete
  10. 同SCS 交易三次.
    二次郵寄.一次到重慶站取.
    全無問題.讚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. IVAN有信心保證啦,我住喺澳洲都有幫襯過佢買澳幣寄番轉頭。有一次打開個盒,見啲封箱膠紙癡住咗個紙盒,搣出來時連盒都撕爛埋。IVAN見到啲相片,二話不說即OFFER減$100,呢啲先係以客為先。好在我買咗兩個一樣的,而本來都打算打開一個卑呀女玩。佢肯承擔風險,兼大費周章寄番來澳洲(玩咩!),呢啲錢係佢應得嘅,而且還會賺到忠誠嘅客戶。

      Delete