Monday, May 14, 2012

Chinese Dragons and HR Koo

應網友要求收到要Post上嚟
剛收到
無自然光都影幾張頂住先
中國龍都幾OK
HR真係正!


38 comments:

  1. 中國龍.,.........一個字........"掂"
    可惜我發現時剛好sold out >_< 現在炒貴晒了.
    反而HR笑翠,澳幣跌左,有得念呀!

    ReplyDelete
  2. 猛虎勇士
    對呀
    澳元同金一齊跌
    家吓入PM product 正
    但下個月無嘢買
    5oz proof dragon 首選
    但我有點滯, 不龍了...

    ReplyDelete
  3. 5oz proof dragon 確係正 ^_6
    但我 plan緊若呢2日銀價再跌少少, 可能上LPX買10 oz Dragon Design Silver Bar .999 Pure Silver (低spot) and 1隻普制10oz龍(高spot純粹放廳威威呀)!
    再去booksliver網上訂條10oz Scottsdale銀條 and 10zScottsdale銀條收藏.
    人有我有咁啦.不過spot係銀條中最高的 >_<
    再跌價就出手掃番些少風葉,做回本來既我 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 回猛虎勇士,
      我都有諗過買 LPX 10 oz Dragon Design Silver Bar .999 Pure Silver,好似幾靚。。。不過等銀價再跌下D先。。。
      另, 邊隻普制10oz龍? 有無樣睇下?

      Delete
    2. 我都係講LPX 10oz龍. 高spot純粹放廳威威 only ^_^

      Delete
  4. 回猛虎士,甘你一出手都非同小可姐!呢度十安果度十安,哈哈~

    btw,原本睇圖覺得呢隻龍麻麻,而家睇又幾靚喎!不過呢的要鬥快既輪唔到我架啦...

    ReplyDelete
  5. 回猛虎士,甘你一出手都非同小可姐!呢度十安果度十安,哈哈~

    btw,原本睇圖覺得呢隻龍麻麻,而家睇又幾靚喎!不過呢的要鬥快既輪唔到我架啦...

    ReplyDelete
  6. 回chic., 其實唔係好多都係約一個金幣價錢睇你入金定入銀,只係我選擇入銀 姐。

    ReplyDelete
  7. 回chic,
    金銀比重占資產最好唔好太多,閒錢好啦!
    我買既銀除非升到high high,否則係放到退休,希望到時唔會得番us10 per oz啦 >_<

    ReplyDelete
  8. 中國龍咁難買都買到, 勁!不過兩隻比較,我個人比較喜歡HR 雀仔多D。。。

    ReplyDelete
  9. Yan,
    龍....真係好滯.

    HR 翠鳥...期待中...:-)

    ReplyDelete
  10. 我在LPM見過10oz dragon bar, 係比其他10oz bar 靚少少
    但未能打動我
    可能龍產品太多
    連coin都掃唔哂或掃到滯
    dragon bar就連排隊都未入流

    查實此枚龍產品同lunar dragon 無關
    係世界系列之一
    都係有點童話世界味道
    (一如我的白俄羅斯十二星座,Earth及度蘭朵,童話味濃)
    或者如莎姐講留俾下一代...

    HR 翠鳥眞係正, 比HR龍更好
    亦係翠鳥系列中等一枚Proof 十 特色 幣
    2012翠鳥係無咁靚
    今次HR 抏回不少
    係我的第一枚翠鳥...

    值得入兩枚及值得等

    ReplyDelete
  11. "放廳威威"
    亦係本人既妄想,
    冇既時候好想集齊一套威威
    但有既時候煩惱就來了
    -- 點先可以唔發毛呢?
    結果, 又唔見得光, 潮濕時連都唔敢攞出嚟睇
    有時覺得買埋咁多靚靚銀幣都幾無謂
    最後睇相多過見實物

    咁不如嚟幣Blog睇吓啦

    ReplyDelete
  12. 銀bar的話,我唔會買多過10 oz ,只要溢價唔高,我會買多些唔同款式,放出來睇就冇咁悶,始終bar都唔係咩限量野,都係當銀價賣出.

    "最後睇相多過見實物" ....... 若果買多過一枚的,我會留一個係屋企,摸上手實物欣賞同睇相跟本上好唔同feel,所以我都研究緊放廳"點先可以唔發毛",投資bar就話放bank,買左靚幣只放保險箱有乜意思,你買幅靚晝都放廳啦,靚衫都著上身,唔通放件靚衫係保險箱.怕就怕有小偷入屋血本冇歸 >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁其實以前D人, 都有把銀器當裝飾品咁DISPLAY架啦,佢地又點處理發毛問題呢。。。唔通因為D銀係 925 無咁易發毛?

      Delete
    2. 回DC,
      所以有摸銀布和洗銀水 XD !
      但用在靚銀幣上就麻煩少少 !

      Delete
  13. 正是
    君不見百貨公司, citysuper
    也有抹錢布售賣
    就是用在家具用品如銀器上

    緊記
    切勿用抹銀布用在銀幣上
    免因一時好奇, 抱憾終身...

    或者
    買個高身電子防潮櫃
    將最靚銀幣貼在柜門上內側
    既可觀賞
    也可防潮

    怕小偷?
    沒法子

    名畫,古董, 名錶, Hermes...
    不又是通屋pat?

    買完金幣金條
    回家途中
    係咪好緊張呢?
    查實在中上環
    過十萬隻名錶, 鑽介
    不也是隨街行?

    隔離鄰舎
    燕窩, 魚翅, 鮑魚, 冬蟲草...
    不又是貴過哂啲銀幣?

    家中大小
    才最珍貴!

    ReplyDelete
  14. 講得好!
    聽好歌,有意思的歌詞,欣宜進步了.
    http://www.youtube.com/watch?v=5HAB12d_Ztk

    ReplyDelete
  15. 燈光關係 ? 笑翠鳥的眼有光采, 顯得好有神氣呢。就像細時唱的兒歌 : “Kookaburra sits on an old gum tree. Merry Merry King of the Bush is he ...”。

    龍幣果然好靚, 己經夠好喇。 還有 “自然光” 版本 ? 坐等。 :D

    金銀幣閒時可作觀賞, 關鍵時刻可用於照顧家人。實在是明智投資。

    Toki

    ReplyDelete
  16. 遇上識貨同道中人真好

    今次入中國龍
    預了友人一份
    千辛萬苦
    才搞定貨源
    友人還不知如何罕有
    更不知過中驚險
    才勉強收下...

    係呀
    翠鳥值得再讚
    你唔講 都無留意隻眼
    再拿實物一對
    隻眼真係會發光!

    ReplyDelete
  17. 知音人都不是時時有, 遇上的真係會好開心:)

    ReplyDelete
  18. HI Yan

    好靚,我仲未收到呀!
    謝謝分享。

    ReplyDelete
  19. 睇到呢到咁多回應, 就知多識貨之人 !
    送禮係送自己珍視之物, 友人即時未察, 一時間又不便太囉嗦過份解説。
    不過, 收到咁靚嘅銀幣, 佢都應會睇吓説明, 揾D背景資料, 相信好快會明白該幣的份量, 同送禮人既心思。
    Toki

    ReplyDelete
  20. For those who are interested but missed the boat
    http://www.eurocollections.com/store/product.asp?id=6980

    ReplyDelete
  21. 呢個網我經常去,早幾日特然sold out, 昨天又出現番,有買快手,好快加價!

    ReplyDelete
  22. 叫我買第一隻威爾殊龍正是我朋友
    當時佢連Berlin龍既quota都俾埋我
    現在他連中國龍係乜都唔知
    我解釋道威爾殊龍是該系列既第一隻, 中國龍是第二隻
    朋友才開始有點明白
    當我着緊都不得了時
    朋友才慢慢道 :乜出咗嗱?

    Ivan
    你不是從PM入貨嗎?

    猛虎勇士
    就是喇
    114超荀
    Mint price 都104!

    DC
    大家走在一起都是有緣份既知音人.

    ReplyDelete
  23. 我入左10隻,但唔係係PM入,蠢左。後來先知今次每個客人無限額。

    ReplyDelete
  24. 其實我覺得隻紅龍正好多,但我遲了買唔到,所以呢隻都唔會買了.
    唔記得邊個網見過人post video紅龍,好近鏡影,龍紋好靚好有立體感,如果我有第一隻就一定追埋呢隻既,可惜網上紅龍炒到range us150-199,痴線>_<

    呢個網最好幾日就去一次,近半年看發現佢有時sold out貨會特然available,但第二日又sold out,隻紅龍就係約2個月前見過sold out變available,我只係考慮左一晚,第二朝番到公司想make order已經變回sold out了.

    所以若果真係喜歡就唔好念咁耐,蘇州過後冇艇搭!

    ReplyDelete
  25. Ivan, 你入10隻咁多,D貨有排放喎,網上價都係US120-150.
    現金流有冇問題,黎近幾個月都有靚貨出喎!

    ReplyDelete
  26. @猛虎勇士

    請教一下, 依你經驗, 此店銀幣質素如何?
    有冇試過 收到變色、花面貓之類 ?
    隔山買牛, 少少擔心。
    Toki

    ReplyDelete
  27. 我睇多,都未幫襯個佢地喎,想買個D又sold out,問 yan啦.

    ReplyDelete
  28. @猛虎勇士
    OIC, 我估我係睇多過買, 真有睇中嘢, 先再問啦。唔該晒。
    Toki

    ReplyDelete
  29. 你地掃得咁快架 ...... 現在唔係 sold out了...... 直頭連圖都冇埋??

    ReplyDelete
  30. Ivan
    龍之傳奇係無配額限制, 你係邊到入到咁犀利?

    猛虎勇士
    我朋友就係覺紅龍靚D
    據聞餘下幾隻都唔係紅色
    你真識貨!

    eurocollections 我都未幫診過
    不過應該係有實力嘅 係Downies分公司
    上谷歌 依兩間算大
    外國亦見有提及

    但我提議貨比三家, shipping 令人咋舌
    又或Ivan, 旺旺 可幫到你呢

    ReplyDelete
  31. replica goyard bags hermes replica f1s08c7m41 replica bags from china free shipping look at this now a0w74m2m19 replica louis vuitton bag replica bags london replica chanel bags ebay over here m0v23z9c48 7a replica bags

    ReplyDelete