Saturday, April 14, 2012

Earth


已經有朋友答中, 讚

睇怕我要將"9999"改成"Numismatic"先得

6 comments:

  1. 照你所講, 如果唔似機壓, 咁仲有邊幾種鑄造方法?
    例如之前喺呢度現過身嘅 belarus12星座係點鑄造嘅呢?

    ReplyDelete
  2. Kafka
    你買咗箭豬仔, 超可愛!
    我應為三隻之中最好!

    應該Kafka係Collector 焉?
    鑄造技術我並無認識
    只是好奇矣

    期望在貴Blog一睹其他收藏

    ReplyDelete
  3. 其實小弟只是新手一名,
    踏上賞銀之路是由接觸Numismatic開始,
    其後才接觸投資幣和銀條.

    不過我好懷疑自己係咪行錯咗第一步,
    唔應該一開始就買高溢價嘅Numismatic,
    而係應該由投資幣開始.

    ReplyDelete
  4. 我都覺得箭豬仔超可愛,
    最初係想買貓頭鷹先,
    當時都仲係2千幾,
    點知一兩個星期唔夠就俾班外國同好炒起咗,
    而家喺ebay Wolverine更加係炒到上天價!

    ReplyDelete
  5. Kafka
    假如箭豬仔係你第一個銀幣
    容我大膽講 Brave and Beginner's luck...
    但依家係絕對買唔到

    要 好好收藏, 保育(養).

    另 Kafka 來自 布拉格個 卡夫卡?

    ReplyDelete
  6. Yan,
    我都認為有點Beginner's luck,
    冇錯, 真係要好好養育佢!

    其實我第一個收藏幣係
    Finland The Peace and Security,
    我嗰個係BU Coin因已搵唔倒Proof.

    對, 就是那個卡夫卡, 喜歡他的著作.

    ReplyDelete